A+
A-

Klantenservice

Ik heb een opmerking of vraag over een product die ik gekocht heb.

Wij adviseren je om contact op te nemen met de winkel waar jij dit product gekocht hebt. Ons team daar zal jouw vraag verder behandelen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Ik wil graag een Jumper klantenkaart, waar schaf ik dat aan?

Wat leuk dat je lid wilt worden van de Jumper Dieren Voordeelclub! Alle informatie over het aanschaffen van deze klantenkaart vind je op de klantenkaart pagina.

Bezorgen jullie ook producten?

Nee, dit doen wij niet.

Hebben jullie een online webshop?

Nee, wij hebben geen online webshop.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Via het contactformulier op onze klantenservice pagina kan jij een klacht melden, wij zullen zo snel mogelijk reageren op deze klacht.

Ik heb een vraag, waar kan ik deze stellen?

Onze collega’s in de winkel staan altijd klaar voor jouw vragen maar natuurlijk kan je ook contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen.

Bedrijf

Ik wil graag werken bij de Jumper

Wat leuk dat je bij ons wilt werken! Wij zoeken regelmatig nieuwe werknemers, zowel op het hoofdkantoor als in onze winkels en het distributiecentrum. Neem vooral een kijkje op onze vacature pagina en ontdek of er in jouw buurt een geschikte vacature open staat.

Ik wil graag stage lopen bij Jumper

Wat leuk dat je bij ons een stageplek zoekt! Wij zoeken regelmatig stagiairs, zowel op het hoofdkantoor als in onze winkels en het distributiecentrum. Neem vooral een kijkje op onze vacature pagina en ontdek of er in jouw buurt een geschikte vacature open staat.

Hoe kan ik mij abonneren op jullie nieuwsbrief?

Als jij je aanmeldt voor de Jumper klantenkaart, kan je je tijdens het proces aanmelden voor onze nieuwsbrief/nieuwsbrieven.

Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?

Dit kan je teruglezen in onze privacyverklaring.

Winkels

Verkoopt mijn Jumper penningen voor huisdieren?

Dit kan je vinden bij de informatiepagina van jouw winkel. Vul op de winkel pagina jouw woonplaats in en klik vervolgens op de Jumper bij jou in de buurt.

Zit er een dogwash in mijn Jumper?

Dit kan je vinden bij de informatiepagina van jouw winkel. Vul op de winkel pagina jouw woonplaats in en klik vervolgens op de Jumper bij jou in de buurt.

Hebben alle winkels hetzelfde assortiment?

Nee, het assortiment verschilt per Jumper. Zo hebben sommige vestigingen een tuinafdeling of bijvoorbeeld een speciale paardenafdeling. Daarnaast verschillen ook de lokale omstandigheden per winkel. Uiteraard verkopen wij in elke winkel een standaard assortiment zodat jouw huisdier altijd ruim de keus heeft.

Welke cadeau kaarten accepteren jullie?

Via onze winkels is het (nog) niet mogelijk om met een cadeau kaart te betalen.

Ik ben niet tevreden met mijn gekochte product, wat nu?

Wij raden je aan om contact op te nemen met de winkel waar jij het product hebt gekocht. Hier kijken wij samen naar een gepaste oplossing.

Wat is het telefoonnummer van de Jumper bij mij in de buurt?

Dit kan je vinden bij de informatiepagina van jouw winkel. Vul op de winkel pagina jouw woonplaats in en klik vervolgens op de Jumper bij jou in de buurt.

Wat zijn de openingstijden van de Jumper bij mij in de buurt?

Dit kan je vinden bij de informatiepagina van jouw winkel. Vul op de winkel pagina jouw woonplaats in en klik vervolgens op de Jumper bij jou in de buurt.

Welke Jumper zit er bij mij in de buurt?

Simpel! Vul op de winkel pagina jouw woonplaats in en klik vervolgens op de Jumper bij jou in de buurt.